"New York Times" trafi na ekrany


Dziennik ”New York Times” będzie dostępny na 850 ekranach ustawionych w kawiarniach, barach i na lotniskach w największych amerykańskich miastach.

W nowej ramówce kanał TVP Info chce wprowadzić wieczorny dziennik ”Zdarzyło się dziś” zamiast obecnie nadawanego programu "Minął dzień". Sukcesy Polaków na lekkoatletycznych mistrzostwa świata w Berlinie najwięcej widzów przyciągały do Jedynki. Koncern Pepsi Co. zapowiedział, że jeśli zwycięzcą mundialu zostanie Argentyna, do sprzedaży trafią butelki Pepsi Coli bez etykiet.



Czas reklamowy w Polsacie będzie w czerwcu droższy niż rok temu. Biuro reklamy Grupy Polsat, Polsat Media, nie ujawnia jednak średniej skali podwyżki. Prezydent Gruzji Michaił Saakaszwili oskarżył we wtorek operatora telekomunikacyjnego Eutelsat, który wstrzymał przekaz programu rosyjskojęzycznej telewizji gruzińskiej na Kaukazie, o stworzenie ”niebezpiecznego precedensu w kwestii cenzury politycznej”. Po siedmiu latach pracy z działu handlowego Grupy Radiowej Agory odchodzą Konrad Łaski i Przemysław Ziurkowski. Od stycznia będą pracować w ZPR SA.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpisze konkurs na częstotliwość 90,3 MHz w Ostrołęce.

At Media zawiesiły sprzedaż reklam w kanale E! Entertainment. - Sprzedaż została zawieszona do odwołania - informuje Anna Boniecka, channel account executive w At Media. O 30 groszy podrożeją od nowego roku trzy tygodniki lokalne wydawane na Lubelszczyźnie przez Grupę Wydawniczą Słowo z Białej Podlaskiej.

Wczorajsza dyskusja podczas 12 spotkania z cyklu "Dialog PR" miała odpowiedzieć na pytanie, czy rzecznik rządu powinien być politykiem, gwiazdą czy po prostu PR-owcem. Termin kolejnego spotkania - to jedyne konkretne ustalenie, jakie zapadło podczas spotkania przedstawicieli Związku Zawodowego Dziennikarzy i Pracowników Programu III Polskiego Radia z Wojciechem Jerzym Poczachowskim, członkiem zarządu Polskiego Radia, odpowiedzialnym m.in. za Trójkę. W styczniu przyszłego roku reality show ”Big Brother” zniknie z brytyjskiej telewizji.



Agencja informacyjna Agence France-Presse (AFP) ma nowego szefa – został nim Emmanuel Hoog. Pod hasłem "Esencja radia" rozpoczęła się kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia. Celem kampanii jest wzmocnienie marki anteny i zwrócenie uwagi słuchaczy na zawartość audycji. Na mocy decyzji p.o. prezesa TVP Piotra Farfała rozpoczęły się grupowe zwolnienia w telewizji publicznej - czytamy w serwisie dziennik.pl.

PAP żąda kilkudziesięciu tysięcy złotych od członka rządu


Polska Agencja Prasowa żąda od szefa Kancelarii Premiera Tomasza Arabskiego zwrotu kilkudziesięciu tysięcy złotych – nieoficjalnie ustalił "Wprost". PAP chce, by Arabski z własnych pieniędzy uregulował długi spółki, w której zarządzie zasiadał.

KRRiT ukarze TOK FM? "To cenzura prewencyjna"


"Gazeta Wyborcza": W sobotę "Rzeczpospolita" napisała KRRiT chce wyciągnąć konsekwencje i ukarać grzywną radio TOK FM. Jednak szefowa radia, Ewa Wanat mówi, że nie dostała od Rady żadnej informacji na ten temat.

Reklamy w amatorskich filmach na YouTube


Serwis społecznościowy YouTube ogłosił decyzję o wprowadzeniu reklam w czasie wyświetlania filmów udostępnianych przez internautów.

PiS chce być stroną procesu ITI kontra J.Kaczyński


PiS chce być stroną procesu, jaki ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za wypowiedzi o przeznaczeniu przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu Legii - klubu należącego do holdingu ITI.

Nowy szef TVP w Łodzi


Waldemar Drozd pełni obowiązki dyrektora łódzkiego oddziału Telewizji Polskiej. Zajął miejsce Małgorzaty Potockiej.

Kampania reklamowa radiowej Jedynki


Pod hasłem "Esencja radia" rozpoczęła się kampania reklamowa Programu I Polskiego Radia. Celem kampanii jest wzmocnienie marki anteny i zwrócenie uwagi słuchaczy na zawartość audycji.

"Kuba Wojewódzki" gromadzi coraz więcej widzów


Talk-show "Kuba Wojewódzki" po trzech odcinkach wiosennej edycji przyciąga do TVN średnio 1,9 mln widzów - o 200 tys. więcej, niż rok temu.

Jethon przygotuje internetowe kanały "Trójki"?


Magda Jethon, odwołana w grudniu dyrektor Programu III Polskiego Radia, ma przygotować i uruchomić internetowe stacje Trójki.

TVP jest podsłuchiwana? Tajemnicze "mięso"


Krystyna Mokrosińska zwróciła się do prezesa TVP o wyjaśnienie, czy w nowej siedzibie telewizji pracownicy są podsłuchiwani.

Polski kalendarz z fotografiami prasowymi zdobył złoto


Wyłoniono zwycięzców VI Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych Vidical 2010. Grand Prix zdobył kalendarz wieloplanszowy pt. ”Żywot malarza” wykonany na zlecenie PWS Konstanta SA. Złotym medalem wyróżniono kalendarz ”Grand Press Photo 2009”.

Studenci: TVN SA wymarzonym pracodawcą


TVN SA jest wymarzonym pracodawcą dla studentów zarówno kierunków biznesowych, jak i humanistycznych – wynika z raportu Idealny Pracodawca 2010 sporządzonego na podstawie badań opinii prowadzonych przez firmę Universum Polska.

Mundial 2010 ma mieć rekordową oglądalność


Telewizyjne transmisje spotkań rozgrywanych w ramach tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej będą miały rekordową oglądalność – wynika z prognozy opublikowanej przez dom mediowy Initiative.

Puls Kids i TV 6 otrzymały od KRRiT koncesje


Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji telewizji Puls na program o roboczej nazwie Puls Kids. Natomiast Polskie Media, nadawca TV 4, będą mogły uruchomić kanał młodzieżowy TV 6.

Nowa oprawa graficzna "Superstacji"


Superstacja szykuje się do zmiany oprawy graficznej i zamierza powiększyć zespół.

BBC broni się przed prywatyzacją


BBC przygotowuje raport mający przekonać parlamentarzystów i opinię publiczną o pozytywnym wpływie nadawcy publicznego na krajową gospodarkę.

Ks. Kazimierz Sowa laureatem nagrody NBP


Ks. Kazimierz Sowa, dyrektor kanału Religia.tv, został laureatem tegorocznej edycji nagrody NBP im. Władysława Grabskiego.

Kraków planuje zagraniczną kampanię


Urząd Miasta Krakowa rozpisał przetarg nieograniczony na zagraniczną promocję miasta. Zadaniem zwycięskiego podmiotu ma być przeprowadzenie akcji reklamowej szlaków krakowskich muzeów przede wszystkim w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Czechach, na Słowacji i w Niemczech.

Programy TV ukażą się w głównych grzbietach gazet


By móc podawać aktualne ramówki stacji telewizyjnych na sobotę i niedzielę, Media Regionalne i Grupa Wydawnicza Polskapresse nie będą w tym tygodniu drukować dodatków telewizyjnych. Programy na przyszły tydzień ukażą się w głównych grzbietach gazet.

Zmiany w kierownictwie ośrodków TVP


Jan Rojek pokieruje oddziałem Telewizji Polskiej w Krakowie, a Beata Szuszwedyk-Sadurska ma być szefową TVP Łódź.

Krasowski pracuje nad nową odsłoną "Europy".


Robert Krasowski, były redaktor naczelny "Dziennika", pracuje nad projektem nowego miesięcznika pod tytułem "Europa".

Brytyjska armia tnie wydatki na reklamę


Brytyjska armia obcięła swoje wydatki na reklamę o blisko połowę, wynika z danych opublikowanych w serwisie branżowym ”BrandRepublic”.

Wizja skarży zwolnienia grupowe w TVP do prokuratury i PIP


Związek Zawodowy Pracowników Twórczych TVP Wizja złożył zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa do prokuratury oraz skargę do Państwowej Inspekcji Pracy w sprawie przeprowadzanych przez Telewizję Polską zwolnień grupowych.

Szef Rebel TV będzie menedżerem Dody


Jarosław Burdek, dyrektor programowy i muzyczny nowego kanału Rebel TV, został menedżerem piosenkarki Dody.

Kolejne wydawnictwo zainteresowane kupnem tygodnika "Wprost"


Do grona zainteresowanych zakupem tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") dołączył Infor PL SA – wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu". Do spotkania przedstawicieli obu wydawnictw ma dojść jeszcze w tym tygodniu. Z naszych informacji wynika, że spotkanie Ryszarda Pieńkowskiego, prezesa Infor PL SA, z przedstawicielami AWR "Wprost" będzie dotyczyć przejęcia "Wprost".

Wydawca chwilowo odsunięty od "Wiadomości"


Bogdan Ulka, wydawca porannych i popołudniowych "Wiadomości" w TVP 1, został odsunięty od programu, bo nie wypełnił polecenia kierownika redakcji Jacka Karnowskiego.

Nasza firma do wielu lat wypożycza markowe maszyny ogrodnicze Nadarzyn lub maszyny budowlane. Wszystkie nasze maszyny ogrodnicze Nadarzyn są maszynami ogrodniczymi nowymi i na gwarancji. Wypożyczając maszyny ogrodnicze Nadarzyn w naszej firmie masz pewność, że nie zawiodą cię w trakcie wykonywanych robót ogrodniczych czy budowlanych.