”Pani Domu” od lutowego wydania zmieni layout


Edipresse Polska SA pracuje nad relaunchem tygodnika poradnikowego ”Pani Domu”, przejętego 2 listopada br. od Marquard Media Polska. Na kampanię promocyjną wyda 4,5 mln zł brutto.

"Rz" zmieniła spoty promujące film "Solidarni 2010"


Wydawca ”Rzeczpospolitej” (Presspublica) został zmuszony przez stacje telewizyjne do zmodyfikowania spotu promującego dodatek do wtorkowego wydania dziennika – płytę DVD z filmem Jana Pospieszalskiego i Ewy Stankiewicz ”Solidarni 2010”.

Nadawca kanału TV 4 chce uruchomić kanał dla młodzieży


Spółka Polskie Media, nadawca TV 4, wystąpiła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o koncesję satelitarną dla kanału TV 6.

Krasowski pracuje nad nową odsłoną "Europy".


Robert Krasowski, były redaktor naczelny "Dziennika", pracuje nad projektem nowego miesięcznika pod tytułem "Europa".

1,6 mln widzów oglądało galę Miss Polski


1,6 mln osób oglądało w piątek (w godz. 22.05-0.05) w Polsacie transmisję z gali Miss Polski 2009. Dało to stacji 18,49 proc. udziału w rynku.

Palin odgradza się od sąsiada dziennikarza


Sarah Palin, była kandydatka na wiceprezydenta USA, a obecnie jedna z gwiazd telewizji Fox News, zleciła budowę czterometrowego płotu wokół swojej rezydencji na Alasce, by odgrodzić się od piszącego o niej dziennikarza.

Nowy prowadzący w "Wiadomościach" TVP 1?


Krzysztof Ziemiec ma dołączyć do zespołu ”Wiadomości” TVP 1. Być może poprowadzi program już w tym miesiącu.

Wróżki w Mango 24


W kolejnym kanale Grupy TVN pojawiło się pasmo ezoteryczne "Kosmica TV" - od czerwca emituje je telesprzedażowy kanał Mango 24.

Słuchacze także bronią Magdy Jethon


Do akcji obrony Magdy Jethon, odwołanej ze stanowiska dyrektor Programu III Polskiego Radia, włączyli się też słuchacze rozgłośni.

Agencje zbojkotowały królewski ślub


Największe światowe agencje informacyjne – Associated Press, Agence France-Presse i Reuters –zbojkotowały sobotni ślub szwedzkiej księżniczki Victorii.

TVP radykalnie tnie koszty i zamawia buty


Telewizja Polska radykalnie przycina budżety anten i oddziałów, stara się o 100 mln zł pożyczki i wysłała do polityków listy z apelem o pomoc, ale z zakupu 670 par butów nie rezygnuje.

Onet.pl testuje komunikator do korzystania z wielu serwisów


Grupa Onet.pl udostępniła wersję testową nowego komunikatora społecznościowego Mytribe.

"Rzeczpospolita" najczęściej cytowana w październiku


"Rzeczpospolita" była w październiku br. najczęściej cytowanym medium - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

Czytelnicy pomogą "Tygodnikowi Powszechnemu"?


Wydawca "Tygodnika Powszechnego" znów prosi o pomoc. Ks. Adam Boniecki, redaktor naczelny pisma, zamieścił prośbę o wpłaty na rzecz Fundacji Tygodnika Powszechnego, która jest mniejszościowym udziałowcem spółki wydającej tytuł (większościowy pakiet posiada Grupa ITI).

"Bild" ukaże się w 3D


Koncern medialny Axel Springer zapowiada trójwymiarowe wydanie dziennika "Bild".

TVN Warszawa i TVP nagrodzone w Nowym Jorku


Na międzynarodowym konkursie New York Festivals złote medale zdobyły: oprawa graficzna TVN Warszawa i filmy dokumentalne Programu 1 TVP. Srebrem nagrodzono serial TVP 2 "Czas honoru"

Powstała kolejna telewizja internetowa


Portal Sophisti.pl uruchomił telewizję internetową Sophisti.tv.

W Wielkanoc oglądaliśmy telewizję dłużej niż rok temu


W czasie ostatnich świąt wielkanocnych spędziliśmy przed telewizorami więcej czasu niż rok temu – wynika zarówno z danych AGB Nielsen Media Research, jak i TNS OBOP.

Maziarski redaktorem naczelnym "Newsweek Polska"


Wojciech Maziarski jest od stycznia br. redaktorem naczelnym tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska). Obowiązki naczelnego pełnił od czerwca ub.r., czyli od odejścia Michała Koboski z tego stanowiska.

Portal i miesięcznik dla emigrantów na Wyspach


Agencja Wydawniczo-Reklamowa Szramowski uruchomiła wczoraj portal Migranthome.co.uk dla emigrantów z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej mieszkających w Wielkiej Brytanii.

"Mała czarna" w TV 4 od lutego w weekendy


TV 4 zmienia dni emisji programu ”Mała czarna” i odświeża jego formułę.

Kolenda-Zaleska rozstała się z radiem Tok FM


Katarzyna Kolenda-Zaleska rozstała się wczoraj z radiem Tok FM po siedmiu latach prowadzenia tam poranków.

RMF FM wygrało proces z "Zetką" o "wielką kumulację"


Sąd Okręgowy w Warszawie zakazał Radiu Zet (Eurozet) wykorzystywania na antenie, stronie internetowej radia oraz w działaniach promocyjnych określenia ”wielka kumulacja” jako nazwy konkursu. Zakaz ma obowiązywać do zakończenia procesu, który Radiu Zet wytoczył RMF FM.

Infor Biznes rozstaje się z pierwszymi osobami


Infor Biznes, nowy wydawca "Dziennika", zdecydował o zakończeniu współpracy już z ponad 15 osobami, które do tej pory pracowały w tym tytule.

Nowe twarze w "Pytaniu na śniadanie"


Aktor Łukasz Nowicki i satyryk Maciej Kraszewski dołączą do grona prowadzących "Pytanie na śniadanie" w TVP 2.

znalezionych: 1195, strona 9 z 48
<<<  -  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  -  >>>

Nasza firma do wielu lat wypożycza markowe maszyny ogrodnicze Nadarzyn lub maszyny budowlane. Wszystkie nasze maszyny ogrodnicze Nadarzyn są maszynami ogrodniczymi nowymi i na gwarancji. Wypożyczając maszyny ogrodnicze Nadarzyn w naszej firmie masz pewność, że nie zawiodą cię w trakcie wykonywanych robót ogrodniczych czy budowlanych.